Pozwól nam zaprojektować spersonalizowany prezent, który będzie przywoływał miłe wspomnienia… przez lata!
Kontaktując się z nami zrobiłeś pierwszy krok. Dla nas oznacza to, że masz w głowie plan, a naszą misją jest zamienić Twoje marzenie w rzeczywistość! W naszym podejściu do Twoich oczekiwań nie ma miejsca na kompromisy. Opowiedz nam jaki masz cel, a my pomożemy Ci go osiągnąć.
Jak realizujemy zamówienia?
Twój dedykowany opiekun klienta po zapoznaniu się z twoimi potrzebami i po konsultacji z naszymi ekspertami zaproponuje Ci idealne rozwiązanie – spersonalizowany upominek reklamowy dla Twojej firmy lub instytucji. Dostarczymy go niezwłocznie w formie wizualizacji na wskazany adres mailowy. Po akceptacji projektu, jeśli zamówienie jest odpowiednio duże otrzymasz jeszcze przykładowy prototyp (gratis!). Znając już wszystkie szczegóły, dowiesz się jaki będzie ostateczny koszt i czas realizacji zamówienia. Po ostatecznym zatwierdzeniu warunków ruszamy z produkcją. Gotowe produkty wysyłamy zgodnie z ustalonym terminem pod wskazany adres.
Po zrealizowaniu zamówienia nie zapominamy o kliencie, o nie! Dedykowany opiekun jest wciąż do twojej dyspozycji i na bieżąco monitoruje ewentualne reklamacje lub domówienia.
Współpraca z nami jest dziecinnie prosta…
Aby uprościć współpracę ze stałymi klientami umożliwiliśmy im składanie zapotrzebowania na towar za pośrednictwem strony internetowej. Oferta jest uaktualniana na bieżąco, a realizacja zamówienia przebiega na dotychczasowych zasadach. Warunkiem jest posiadanie dostępu do indywidualnego panelu klienta.
Dlaczego DREAM ARTS? Powodów jest osiem!
Jeśli wciąż zastanawiasz się nad tym, co możesz zyskać podejmując współpracę z nami, to przeczytaj poniższą listę.
1. Indywidualne wsparcie Opiekuna Klienta na wszystkich etapach współpracy.
2. Profesjonalną i kompleksową obsługę działu kreatywnego.
3. Atrakcyjne ceny od producenta.
4. Bardzo krótki czas realizacji zamówień, wynikający z posiadania własnego parku maszynowego.
5. Dostęp do bogatej bazy upominków, w której każdy znajdzie coś dla siebie.
6. Gwarancja jakości i terminowości realizacji zleceń.
7. Dla stałych klientów dostęp do internetowej platformy B2B (możliwość łatwego i szybkiego domawiania produktów oraz wgląd w aktualne stany magazynowe i historię zamówień).
8. Wykonanie projektu graficznego oraz prototypu – GRATIS*!
* Przy zamówieniu minimum 100 szt.